Pro odeslání zprávy vyplňte prosím následující formulář


* Bezpečnostní kód



Náš tým

Mgr. Alena Vinterová

Majitelka, učitelka, manažerka, občas i uklízečka, školník, topič a zahradník - prostě všechno, co je zrovna třeba :-)

 

Vystudovala učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Masarykově univerzitě v Brně a učila na vesnické málotřídní škole. Jako matka 4 dětí se začala zajímat o jiné než „klasické“ školství a dostala se tak k pedagogice Montessori. Miluje hory, pohodové lidi a červené víno. 

 

"My dospělí jsme pro naše děti každodenním vzorem a je jen na nás, co jim do života předáme. Pojďme si spolu s dětmi navzájem naslouchat, inspirovat se, respektovat jeden druhého a předávat si to nejlepší, co je v nás."

U nás ve škole to rozhodně umíme:-) 

Náš tým _3

Mgr. David Lorenz

Třídní učitel

 

Praxi s dětmi mám od 15 let, protože jsem pracoval jako instruktor a vedoucí v turistickém oddíle. Díky práci v oddílu jsem se rozhodl, že se chci intenzvně věnovat práci s dětmi a to jako učitel. A tak jsem se do toho pustil:-) Na MU v Brně jsem vystudoval učitelství technické a informační výchovy pro ZŠ a učitelství speciální pedagogiky pro ZŠ. Jako učitel mám praxi na vesnické málotřídní škole i velké „městské“ škole. V roce 2018 jsem dokončil kvalifikační studium Učitelství 1. stupně.

Během své pedagogické praxe se rád vzdělávám a vzdělání beru jako nikdy nekončící celoživotní proces.   

Absolvoval jsem mimo jiné tyto kurzy: Psychomotorika – hravé pohybové aktivity, Využití zážitkové pedagogiky, Zdravotník zotavovacích akcí, Studium koordinátora EVVO, Montessori prožitkem.

A co mě baví? Snad to na mě prozradí moje koníčky: dětský turistický oddíl, lyžování, plavání, potápění, vodní turistika, jízda na kole, geocasching, práce na PC, četba a psaní fantasy, sci-fi  příběhů, výroba ručních originálních svíček.

„ Kdo chce zapalovat, musí sám hořet“.    

 

 

Náš tým _7

Mgr. et Mgr. Petra Turečková

Třídní učitelka

 

Vystudovala Univerzitu Palackého obor Pedagogika – správní činnost, kam jí přivedla touha „pomáhat potřebným“. Během studia se jí narodily dvě děti, které jsou doteď nejdůležitější součástí jejího života a životní i pedagogickou inspirací. Po absolvování fakulty v Olomouci založila ve svých rodných Ostopovicích Mateřské centrum, které úspěšně funguje již deset let. Roky byla aktivní členkou několika komisí při Obci Ostopovice a redaktorkou Ostopovického zpravodaje.

 

Na komunitním rozvoji se podílela i jako učitelka místní základní školy, později také zástupkyně ředitele školy. V roce 2016 absolvovala obor Učitelství 1. stupně na Masarykově univerzitě. Ve své pedagogické praxi se hlouběji zabývala systematizováním školy jako organizace, pořádáním komunitních akcí s environmentálním zaměřením, PR školy a inovativními metodami vzdělávání.

 

„Dejte dítěti lásku a pevné hranice a ono bude šťastné.“

 

 

Náš tým _5

MgA. Kateřina Horáčková

Odpolední průvodkyně dětí

 

Je absolventkou fakulty výtvarných umění. V posledních ročnících ji však přitáhla spíše alternativní pedagogika a respektující přístupy k výchově dětí. Svůj čas věnovala práci s dětmi v lesních mateřských školách, kde následně působila jako pedagog. Prošla kurzy Respektovat a být repsektován, Montessori kurzem pro pedagogy MŠ a kurzy pořádanými Asociací lesních mateřských škol. Ráda kreativně tvoří, miluje hudbu a přírodu. Relaxuje s přáteli, sportem a tancem. V současné době v Brně pořádá kurzy a výcvik metody Alpha Nursing - citlivé poporodní péče z hlediska body - psychoterapie.

 

“Při kontaktu s dětmi je pro mě důležité vytvořit prostředí porozumění a důvěry, stejně tak jako nechat se unést nápady a radostmi, které přináší přítomný moment. Vidím také, jak je pro děti důležité zachovat kontakt s přírodou, praktickými činnostmi, radostí z pohybu a přirozenou kreativitou."

 

 

Mgr. Radim Malůš

Odpolední průvodce dětí

 

Vystudoval Teologickou fakultu v Českých Budějovicích. Už při studiu teologie ho jeho žena přivedla k Montessori pedagogice. Spolu s ní pak pracoval v Montessori mateřské škole. V letech 2010 až 2012 získal cenné zkušenosti v práci s adolescenty v nízkoprahových zařízeních v Kaplici a sociálně vyloučené lokalitě v Brně. Od roku 2013 pracoval ve školní družině základní školy Perlička. Prošel si kurzem Respektovat a být respektován. Vystudoval také pedagogiku volného času na Masarykově univerzitě.

 

"Na této práci mě baví to, že každé dítě je něčím specifické a baví mě vysledovávat, čím je jedinečné."

 

 

 

 

 

 

Posily

 

Stále hledáme posily do našeho týmu, zaměstnance i dobrovolníky, příznivce alternativního vzdělávání :-).

 

Pokud máte zájem, dejte nám vědět.

 

  

 

 

Vystudoval Teologickou fakultu v Českých Budějovicích. Už při studiu teologie ho jeho žena přivedla k Montessori pedagogice. Spolu s ní pak pracoval v Montessori mateřské škole. V letech 2010 až 2012 získal cenné zkušenosti v práci s adolescenty v nízkoprahových zařízeních v Kaplici a sociálně vyloučené lokalitě v Brně. Od roku 2013 pracoval ve školní družině základní školy Perlička. Prošel si kurzem Respektovat a být respektován. Vystudoval také pedagogiku volného času na Masarykově univerzitě.

 

"Na této práci mě baví to, že každé dítě je něčím specifické a baví mě vysledovávat, čím je jedinečné."